środa, 13 listopada 2013

UWAGA!

Wiem, że miałam dodać rozdział w ciągu kilku najbliższych dni ale nie dałam rady. Codziennie mam sprawdziany i masę pracy domowej :( Na dodatek w czwartek jest u mnie wywiadówka i chyba nie muszę sie tłumaczyć co z tego wynika xdd
NOWY ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ W PIĄTEK. ( o ile będę jeszcze żyła po wywiadówce xdd lolz )
Jak wiecie, zawsze staram się wam wynagrodzić tą przerwę tak też postaram się i tym razem ; ) W piątek pojawi się też niespodzianka ! :D

No więc do piątku miśki i trzymajcie za mnie kciuki, żebym zaliczyła sprawdziany ! xx ;D

10 komentarzy:

  1. też mam jutro wywiadówkę .. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesz się, że nie masz edziennika XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością na następny i mam nadzieję ż ecie rodzice ie zabiją bo kto nam będzie tłumaczył? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością. Powodzenia na sprawdzianie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na sprawdzianach i lepiej żeby cie rodzice nie zabili i wiem co to znaczy jak rodzice mają po powrocie z wywiadówki pocker face ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, życzę powodzenia ze sprawdzianami

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww <3 ^^ Życzę powodzenia na wywiadówce , ja mam 18 ... A co do niespodzianki to się chyba domyślam jaka ale do końca nie jestem pewna =D <33 Lovee youuu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia na sprawdzianach :) wiem co czujesz. też mam masę nauki i pracy domowej ;) ale dasz sobie radę. trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piątek ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. UUuuuuuuuuu juz dzis *_*

    OdpowiedzUsuń