sobota, 9 listopada 2013

Rozdział 17.

Jasne niebieskie oczy i długie, ciemno brązowe włosy ukazały się zza rogu, a ja poczułam ulgę. Jej białe converse klapnęły kiedy udała się całkowicie do mojego pokoju. Mogłabym powiedzieć, że wiedziała, co robiliśmy.
Odchrząknęłam przed mówieniem,
- Anna ?
- Nie wiedziałam, że masz towarzystwo - Wymamrotała.
Ja i Harry wciąż siedzieliśmy naprzeciwko siebie na łóżku. On był na kolanach , a ja siedziałam z prostymi nogami.
Po prostu się do niej uśmiechnęłam, nie wiedząc co powiedzieć.
Anna po prostu stała niezręcznie, kołysząc się na nogach,
-Przepraszam, nie przeszkadzam.
-Nie, możesz zostać- Zapewniłam ją.
- Nie, nie, na prawdę wszystko w porządku- Roześmiała się , przekręcając klamkę .
- Ale na prawdę możesz zostać- Zauważyłam.
Machnęła ręką.
- Mam jeszcze mnóstwo pracy domowej do nadrobienia, jest w porządku.
-Do zobaczenia jutro w szkole - powiedziałam .
- Oczywiście, pa - odpowiedziała, szybko zamykając za sobą drzwi .
Odwróciłam się do Harry'ego, który przygryzał wargę zębami
- Robi za dużo- . Zauważyłam.
Wzruszył ramionami,
- To po prostu zwyczaj.
Poczułam rękę Harry'ego owiniętą wokół mojej talii,
- Chcesz skończyć to, co zaczęliśmy ?- mrugnął.
- Myślę, że to było wystarczająco dobre - roześmiałam się.
- Oh, więc to było dobre - Harry uśmiechnął się.
Zrobiło mi sie gorąco,
- Chcesz wrócić do gry czy zrobić coś innego?- Zapytałam .
Harry poruszył brwiami,
- Coś więcej.
- Nie, dobra nie, nie dotykaj mnie, nie całuj - wyjąkałam.
Szybko oderwał rękę od mnie, na szczęście nie zaczynał wojny.
Harry roześmiał się,
- Mam zrobić tak, że nigdy więcej cie nie dotykać ani całować?
- Zamknij się - Wymamrotałam .
Harry roześmiał się znowu,
- Więc nie mogę tego zrobić.
Po czym, pocałował mnie w policzek.
- Albo tego.
Pocałował mnie w czubek nosa.
- A co powiesz na to? -
Jego usta wylądowały na moich po raz kolejny, ale tylko na krótką chwilę, zanim się odsunął.
Czułem, że moje policzki się palą.
- Powiedziałam, że bez całowania- wymamrotałam .
Harry uniósł brwi i przybliżył twarz do mojej,
- Przepraszam , co pani powiedziała?
- Powiedziałam, żebyś mnie nie całował-powiedziałam trochę głośniej.
Harry ponownie mnie pocałował.
-Przepraszam , nie słyszę cię . Możesz nieco głośniej ?
Zwęziłam oczy na niego,
- Powiedziałam, nie całuj mnie.
Harry również zmrużył oczy,
- Przekonaj mnie.
Wziąłem głęboki oddech przez nos ,
- Myślę, że powinieneś wyjść.
Harry zmarszczył brwi,
- Dlaczego ?
- Moja mama będzie wkrótce w domu, a ona zawsze przychodzi ze mną porozmawiać.
- W porządku - Harry odpowiedział wprost .
- Do zobaczenia jutro - Uśmiechnął się .
-Tak - Skinęłam głową.
- Nie mogę się doczekać - Uśmiechnął się .
Uniosłam brew,
- Jak masz zamiar dostać się na dół ?
- Po prostu skoczę. - Wzruszył ramionami .
- Uważaj na siebie.
- Postaram się -Mruknął .
Harry podszedł do krawędzi dachu, i usiadł. Rzucił nogi w dół i skoczył. Nieudolnie upadł na trawnik, wstał i zaczął biec. Nie mogłam powstrzymać się od śmiechu.
Zamknęłam okno, pozostawiając mój pokój w martwej ciszy. Jedyne co słyszałam był słaby dźwięk telewizora na dole.
Udałam się na dół do salonu, gdzie mój ojciec czytał gazetę ,
- Czy wszystko w porządku między tobą i Anną? - zapytał , pokazując twarz zza gazety.
-Tak . Wszystko jest w porządku - . Uśmiechnęłam się .
- Jak tam u niej? - Zapytał .
- Wszystko dobrze - odpowiedziałam po prostu .
- Dlaczego tak szybko wyszła ? - Zapytał.
- Zadania -Wzruszyłam ramionami.
- Już? Na następny dzień ? - Mój ojciec zapytał .
-Tak - . Westchnęłam .
Po prostu, kiedy niezręczna cisza wzięła górę, moja mama weszła do domu ,
- Jak ci minął dzień kochanie? - uśmiechnęła się.
- Dobrze - uśmiechnęłam się.
- Jeśli pominąć to, że dzwonili ze szkoły poskarżyć się za wagarowanie, to dobrze- Wtrącił ojciec
Moja mama uniosła brew ,
- Przepraszam?
- Ja nie chciałam , straciłam poczucie czasu. Przykro mi - broniłam się.
- Ona poszła do biblioteki , kiedy to było całkowicie zabronione - Mój tata zabrał głos po raz kolejny .
Mogłam sobie pomóc, ale przewróciłam oczami,
- Powiedziałam, że mi przykro .
- Poszła z tym Harrym.- Mój ojciec splunął , całkowicie ignorując mnie .
- Och Harry?- zapytała .
- Tak - powiedziałam.
- Właśnie widziałam go wychodzącego z domu , kiedy podjechałam. To było dziwne bo kiedy mnie zobaczył, zaczął biec.
___________________________________
WCZORAJ MIAŁAM WYJAZD, WIĘC DLATEGO NIE BYŁO ROZDZIAŁU.

Taka perspektywa Harry'ego baaardzo mi się podoba :D 
Rozdziały są coraz ciekawsze, powiem wam, że przeczytałam już 2 kolejne rozdziały i coś tam będzie ;p 

Nie umiem wam określić kiedy teraz będzie nowy rozdział.
Pomimo tego, że sa dni wolne, ale ja muszę nadrobić trochę materiału w szkole.
Bądźcie dobrej nadziei, bo rozdział powinien pojawić się w przeciągu kilku dni ; )

14 komentarzy:

  1. Świetny. :D
    Jak dobrze że do jej pokoju przyszła tylko Anna... Ulga. Co to by było jak by to był ojciec... ale że jej mama przyjechała i powiedziała o Harrym no to ... poczekamy za reakcją ojca...
    Czekam na next.
    Pozdrawiam. <3
    ~ Roxy_Wachowiak
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział jak zawsze świetny ;P zastanawiałam się kto wejdzie do pokoju .Bałam się że jej ojciec ;P jest strasznie wredny ;P Nie przejmuj się rozumiem że materiały do szkoły nie są taką łatwą sprawą sama mam zaległości ;D Rozdział cudowny nie mogę doczekać się next'a ;P POZDRAWIAM i gratuluję wspaniałego rozdziału ;D ~ @Hazza_Louis_ mam proszbę czy mogła byś mnie informować o nn rozdziałach ? Bardzo cię proszę i przepraszam za kłopot ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuś ! *.*
    coś wspaniałego! ; D
    uśmiałam się ; D
    nie mogę się doczekać następnego rozdziału ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nie mam słów by to opisac xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, czekam ze zniecierpliwieniem na następny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale akcja , jsteś stworaona do tłumaczenia :) czekam na NEXT ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNE! Po prostu super! Nie mogę się doczekać następnego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww proszę daj szybko next <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha uwielbiam to opowiadanie i jeszcze ta koncowka z uciekajacym Harrym. Hahaha. Tak wgl zaczelam czytac wczoraj dzieki mojeje kochanej przyjaciolce. No i musze przyznac ze warto. Boskie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty <333
    Nowa czytelniczka DOMINIKA xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Num.. Teraz jestem online i musze ci powiedzieć .. żebys szypciej się uwijała z tą szkołą, kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne!! Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału <3 Harry jest taki nkjszfgmhoeh *----------------*
    zapraszam do mnie http://onedirection-yourloveismydrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń