piątek, 15 listopada 2013

OGŁOSZENIA PARAFIALNE !!! xd

Mam na chwilkę Internet ukradkiem, bo mam do niedzieli karę przez wywiadówkę -.-

Wiem, że nie możecie się doczekać następnego rozdziału, więc tak jak obiecałam wynagrodzę to i w niedzielę pojawią się ( uwaga, werbelki ...... xdd ) 3 ROZDZIAŁY !!!!! ; D
Wiem, że to nie zrekompensuje tego wszystkiego, ale przynajmniej tak chciałabym zapracować na wasze przebaczenie ;p
 
I na prawdę robi się przykro, jeśli patrzę na komentarze, a pojawiają się takie, typu: "znowu nie ma ;(", "dzisiaj już piątek :(" .
Robię co w mojej mocy żeby te rozdziały pojawiały się jak najczęściej, ale proszę Was pamiętajcie, że ja też jestem tylko człowiekiem. Tak samo jak Wy mam naukę w szkolę, nie piszę, że mam jej więcej czy mniej bo nie mi to oceniać. Nie piszę tego, żeby w was wzbudzić jakąś skruchę tylko proszę o wyrozumiałość. Robię wszystko, żeby utrzymać te tłumaczenie w trybie systematycznym, ale czasami na prawdę jestem tak zmęczona po całym dniu nauki, że kompletnie nie mam siły żeby tłumaczyć rozdział.
Jak wiecie, zawsze staram się wam wynagrodzić dłuższe przerwy i mam zamiar robić tak za każdym razem, jeśli będzie taka potrzeba.

NIE PISAŁAM TEGO POSTU, ŻEBY WAS OBRAZIĆ.
WYRAZIŁAM PO PROSTU TO CO CZUJĘ .

8 komentarzy:

  1. Ohh nie mam ci tego za złe =D Ja mam 18 wywiadówkę hoho to się będzie działo ! + Aww jaram się 3 rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 rozdziały *.*
    Wywiadówka 18 , na szczescie zostanie telofon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przejmuj się niczym kochana :D widać że ci zależy na tym tłumaczeniu i wszystko robisz najlepiej jak tylko potrafisz i za to bardzo cię cenię, także nie spiesz się, my poczekamy :)
    po za tym sama doskonale rozumiem, że kiedy wraca się po południu ze szkoły i nie ma siły na nic, totalnie na nic to nie jest to fajne uczucie :\
    pozdrawiam i do następnego :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuuu słoneczkooo! *o*
    3 Rozdziały ?
    Kckckckckckckc <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej kochanie nie przejmuj sie. Kazdy ma swoje zycie a ja i tak jestem BARDZO BARDZO wdzieczna ze to tlumaczysz. A co 3 rozdzialow w niedziele. Awwwww takie wynagrodzenie to ja rozumiem. HEHHEHEEHE jeszcze raz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 rozdziały już się nie mogę doczekać : *
    P S nie przejmuj się takimi komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się! ;) Ze zniecierpliwieniem, ale i spokojem czekamy na rozdziały! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. heej. dopiero co zaczęłam czytać twoje tłumaczenie . Jest świetne! I chcę ci powiedzieć że i tak bardzo nas rozpieszczasz! Niektóre blogerki dodaja rozdziały co 1-2 tygodnia a czasami co miesiąc. wieć ty i tak bardzo często dodajesz! nie rozumiem tych osób co piszą takie rzeczy NIE PRZEJMUJ SIĘ! Naprawdę podziwiam że chce ci się tak często dodawać.
    PS. zapraszam do mnie i mojej Bff crazystories-about-1d-and-lbg.blogspot.com
    ~Izzy ;***

    OdpowiedzUsuń