wtorek, 8 października 2013

UWAGA

Witam wszystkich ! ;)
Jestem nową tłumaczką , postaram się robić to co do mnie należy jak najlepiej :D
Mam nadzieję , że się polubimy i nie będzie jakiś większych komplikacji zarówno z dodawaniem rozdziałów jak i z tłumaczonym tekstem .

Właśnie zabrałam się za tłumaczenie nowego rozdziału , który powinien pojawić się tak mniej więcej pi razy oko (taak moje teorie xdd ) JUTRO WIECZOREM .

Postaram się jak mogę , żeby tekst był przetłumaczony jak najlepiej potrafię :)

Aaa i jeśli macie do mnie jakieś pytanie to możecie znaleźć mnie TU :)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. no nareszcie tak długo na to czekałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah! :) Nareszcie, już się nie mogłam doczekać. Tak bardzo byłam ciekawa co będzie dalej, że nawet próbowałam sobie sama przetłumaczyć :D Co nie szło mi najlepiej :( Ale coś się tam dowiedziałam XDD
    Już nie mogę doczekać się rozdziału :) xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super już się nie mogłam doczekać

      Usuń
  3. Cieszę się że KEEPER powraca ily ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Yyy, to będzie dzisiaj ten rozdział czy jak?

    OdpowiedzUsuń