niedziela, 2 marca 2014

UWAGA!

Jak widzicie nie mam nawet czasu, żeby przetłumaczyć nowy rozdział i postanowiłam podjąć pewną decyzję...

Wiecie, że w tym roku a dokładniej już za niecałe 2 miesiące czekają mnie egzaminy. Dość ważne, bo od nich między innymi zależy czy dostanę się do takiej szkoły jakiej chce, no ale co ja tu będę wam mówić, pewnie dobrze o tym wiecie :)

Przechodząc do sedna, mam zamiar zrobić sobie "urlop" do tego czasu aż napiszę egzaminy i ogarnę oceny.

Byłby ktoś chętny do "zastąpienia mnie" ?

Jeśli tak, proszę zgłosić się do mnie na twitterze <KLIK> .

P.S na zgłoszenia czekam do 05.03.2014

Pozdrawiam. - Ronnie xx

4 komentarze:

  1. Napisałam już do Cb na TT :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym, ale nie jestem na tyle idealna z angielskiego ;c Dopiero 1 gim chociaż może bym się podjęła kiedyś własnego tłumaczenia. No ale dla mnie za wcześnie chyba ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Ci pomóc ale ze mnie dobry tłumacz to nie jest ;) Zrób sobie "przerwę".Rozumiem Cię :) Też mam teraz egzaminy :/
    Pozdrawiam :D
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem, tez mam w tym roku egzaminy i chcę je napisać jak najlepiej, a zostało już tak mało czasu...
    Więc życzę powodzenia w nauce i obyśmy dostały się do wymarzonych szkół :)
    /@Malwina1D

    OdpowiedzUsuń